Cumu migliurà a velocità di travagliu di a macchina di gravure in pietra

11111_conew1 - 副本

 Per e fabbriche di trasformazione di a petra, a macchina per incisione di petra hè un strumentu tagliente per a nostra produzzione. Aumentà a so velocità di travagliu per migliurà l'efficienza pò arricchisce a competitività di l'impresa, ciò chì hè particularmente impurtante per u sviluppu di l'impresa. Cumu furnisce a velocità di travagliu?

Prima, resettate i paràmetri pertinenti di a macchina. I paràmetri di u funziunamentu di a macchina di incisione di petra CNC sò principarmenti stabiliti à a bassa velocità manuale è à alta velocità manuale. Sti dui paràmetri affettanu a vitezza operativa di a macchina in modu manuale. A velocità di rallentamentu influenza a velocità di a macchina durante a corsa viota dopu chì u cuteddu hè alzatu. A vitezza di trasfurmazioni ùn hè micca difficiule di capisce hè a vitezza di u funziunamentu di a macchina durante u prucessu normale. Queste velocità sò determinate secondu u materiale è u materiale per esse incisu.

Dopu, selezziunate u strumentu secondu u percorsu di visualizazione di u software.

Terzu, u lugiziale genererà sfarenti percorsi di gravure secondu diverse grafiche è diversi strumenti. A differenza in i percorsi di gravure significa chì a lunghezza di u tempu di gravure hè diversa. Vale à dì, sceglimu u strumentu più adattu secondu à u materiale da trasfurmà, affinchì a macchina per incisione di petra possa generà un percorsu megliu, riduce u tempu di trasfurmazione, è rende u travagliu di pruduzzione più efficace.

Quartu, a regolazione di a distanza di elevazione di a macchina per incisione di petra. A pratica hà dimustratu chì u più chjucu hè a distanza di sollevamentu di a macchina di gravure in pietra, più breve hè u tempu di travagliu vacante di l'attrezzatura, dunque duvemu ghjudicà questu valore secondu u materiale da trattà, ma duvemu pruvà à impostà questu valore à u minimu. Inoltre, a trasfurmazione di a macchina per incisione in petra serà divisa in duie parti: sgrossatura è finitura. In a prima parte, a velocità generale di sgrossatura è a selezzione di strumenti duveranu esse più veloci è megliu, è tutti i margini devenu esse cacciati u più pussibule per risparmià u Tempu migliora l'efficienza di u travagliu. Benintesa, e prestazioni di a macchina di gravure in petra ùn sò micca riflette solu in a cunfigurazione hardware di a macchina, ma ci vole ancu à accumulà sperienza di trasfurmazione pocu à pocu per migliurà l'efficienza di trasfurmazione.

 Quinta, u puntu principale per migliurà a velocità di a macchina di gravure in petra hè di determinà una velocità ragionevole di incisione secondu a durezza di u materiale di incisione è e prestazioni di u strumentu di incisione in pietra. Benintesa, a stabilità di a macchina di incisione in petra stessa deve esse ancu cunsiderata. Operazione di sovraccaricu. U strumentu di ogni materiale averà una quantità di tagliu, allora pudemu ancu impostà a quantità di taglio à 2/3, in modo chì a vita di l'utensile sia aumentata assai, è a velocità di trasfurmazione pò esse aumentata assai, chì pò risparmià i costi , Pò dinò migliurà l'efficienza di trasfurmazione.

 https://www.alibaba.com/product-detail/cnc-machine-router-6090-for-stone_62463159107.html?spm=a2747.manage.0.0.221771d27nNMlb


Tempu di posta: Jan-18-2021
Chat in ligna WhatsApp!
Amy