Cume sceglie una macchina di taglio automatica di vestiti?

Cume sceglie una macchina di taglio automatica di vestiti

1. U taglio automaticu di u vestitu hè essenziale per l'industria di a produzzione di vestiti
Cutting sona simplice, ma u funziunamentu veru ùn hè micca faciule, è s'ellu si scrive manualmente è taglià i tessuti, hè inevitabbile chì ci sarà scarti di tessuti. Dunque, a scelta di una macchina automatica di taglio di vestiti faciule d'utilizazione hè un must per e fabbriche di vestiti in l'industria di vestiti. cundizione indispensabile.

2. Quale hè megliu, macchina di taglio autumàticu laser o macchina di taglio automaticu di cuteddu vibrating?
A macchina di taglio automatica di vestiti hè un tipu d'attrezzatura di taglio intelligente, in generale ci sò dui tipi, unu hè tagliatu da laser, l'altru hè tagliatu da u cuteddu vibrante. Macchina di taglio laser era assai pupulare cù i pruprietarii di fabbrica prima per via di a so vitezza di taglio veloce. , Ma ci sò ancu disadvantages, vale à dì, u tessulu hè faciule di brusgià, è a più tardi vibrazione di a machina di prova di vestiti di cuteddu ùn hà micca stu prublema.

3. U cuteddu vibratori di vestiti di u cuteddu hè più intelligente
U cuteddu di vibrazione automaticu di u taglio di vestiti hè un quadru d'acciaio saldatu in un quadru, chì hè più efficau, intelligente è stabile, è pò rimpiazzà diversi coltelli è tagliate diversi tessuti. U taglio autumàticu di l'urdinatore hè più risparmiu di tempu è risparmiu di materiale cà a scrittura manuale è u taglio, è avà A macchina di taglio automaticu di vestiti high-end pò automaticamente marcatu, raccoglie automaticamente, sguassà automaticamente i rifiuti, è trasporta in modu intelligente, è a so efficienza hè assai più altu ch'è quellu di u travagliu manuale.

4. Quantu hè una macchina di taglio automaticu di vestiti ?

Sicondu i picculi ordini è i bisogni individuali di u mercatu, duvemu adattà à i cambiamenti di u mercatu. Quantu costa una tagliatrice di vestiti? , Marcatura automatica, raccolta automatica di film, rimozione automatica di rifiuti, trasportu intelligente, chjamate per i dettagli.

alicdn_conew1

https://www.chinatopcnc.com/162518252125-auto-feeding-digital-fabric-synthesis-genuine-leather-sofa-cover-knife-taglio-machine-apparel-textile-machinery.html


Tempu di Postu: Feb-17-2023
Chat in ligna WhatsApp!
Amy