Cumu sceglie una macchina di taglio di tappettu ?

Cumu sceglie una macchina di taglio di tappettu

A prima cosa da cunsiderà quandu sceglite una macchina di taglio di tappettu hè u tipu di stuoie di vittura chì a fabbrica produce principalmente. Da u puntu di vista attuale, i tappetini principali nantu à u mercatu includenu principarmenti: tappetini in filu di filu, tappetini di grandi dimensioni, tappetini di plastica ordinarie, è alcuni tappetini di silicone. Attualmente, l'attrezzatura per u taglio di l'internu di l'automobile include vibrating knife cutting machines,rotary knife cutting machine,laser cutting machine. 

1. A pruduzzione di stuoie di vittura, stuoie di troncu, è scatuli di almacenamentu di vitture necessitanu tutti i campioni di produttu, è l'equipaggiu hè principalmente macchine di taglio è taglio di lame. Hè ricumandemu l'usu di macchine di taglio di cuteddu vibranti. Se ùn cunsiderà micca a produzzione di cuscini per sedi di vittura, pudete puru sceglie l'equipaggiu di taglio di coltelli rotanti)

2. In più di e facilità di hardware necessarii, chì arrangiamenti avete bisognu per una piccula fabbrica di tappettu di vittura appena principiatu?

In a strada di inizià una impresa, Dadi CNC ricumanda di avè un gruppu di clienti prima, è dopu principià un affari. Se truvate i clienti dopu avè principiatu un affari, a probabilità di fallimentu hè assai più altu ch'è avè clienti prima di inizià un affari. Dunque, a cumpagnia deve avè almenu 6 mesi di guaranzia U flussu di cassa assicura chì l'imprese ponu affruntà diverse crisi.

3. Chì tipu di materia prima è materiali ausiliari sò necessarii ?

Materie prime cunvinziunali include principalmente PVC, spugna, XPE, etc., è materiali ausiliarii principarmenti include: filu di cucitura, segni, materiali di imballaggio, etc. Altri materiali dipende principalmente da u tipu di prudutti chì avete bisognu di pruduce.

4. Chì hè a quantità d'investimentu di a macchina di taglio di stufa di vittura ?

Sè vo vulete a fabbrica à upirari, vi tocca à avè una macchina di taglio, è u prezzu di cutting plus varieghja da 50,000 à 150,000RMB. L'altru equipamentu currispondente pò cumprà una bona macchina per 30,000-50,000. Pensu chì 300 000-500 000 RMB hè abbastanza. Hè pussibule apre un attellu chjucu è mediu per l'industria di l'internu di l'automobile.


Tempu di Postu: Feb-16-2023
Chat in ligna WhatsApp!
Amy