Cos'è un cutter oscillante? Chì materiali pò cutà?

Cos'è un cutter oscillante? Chì materiali pò cutà?

A macchina di taglio di u cuteddu oscillante / macchina di taglio hè un equipamentu di taglio di materiale à alta velocità, unicu stratu (multi strati), chì pò cumplettà in autumàticu è accuratamente u tagliu cumpletu, a marcatura è altri prucessi, è hè largamente utilizatu in interni di l'automobile, publicità, vestiti. , arredamentu di casa, materiali cumposti è altri campi; sta macchina di taglio furnisce a megliu scelta per a produzzione automatica in parechje industrii cù e so caratteristiche di precisione, flessibilità è alta efficienza.

Tagliatrice oscillante

1. Materiali cumposti: A macchina di taglio di coltelli vibranti / macchina di taglio rimpiazza l'artisgiani tradiziunali cum'è u disegnu è u taglio a manu in u prucessu di produzzione di prudutti di materiale compositu, in particulare per campioni cumplessi cum'è forme irregulari è mudelli irregulari, chì migliurà assai. efficienza di pruduzzione è taglio. precisione.

2. Tessili è vestiti: cutting machine vibrante / cutting machine per vestiti di marca. A suluzione generale per a sartoria di vestiti persunalizati avanzati.

3. Tessili di casa: Tagliatrice / macchina di taglio di coltelli vibranti furnisce suluzioni integrate di taglio persunalizatu secondu l'industria tessili di casa, chì ùn pò micca solu migliurà a rata d'utilizazione è l'efficienza di trasfurmazioni di i tessuti in u prucessu di taglio di l'industria di a casa, ma ancu migliurà efficacemente. a qualità di u produttu è realizà ottimisazione cumpleta di alta efficienza, consumabili bassu è alta qualità.

4. Materiale di sigillatura: Tagliatrice pneumatica vibrante di cuteddu / macchina di taglio principarmenti taglià guarnizioni di sigillatura fatti di materiali non metallici, è hà vintu elogi da insiders di l'industria cù boni standard tecnichi è serviziu dopu a vendita; Macchina di taglio / taglio di coltelli vibranti pneumatici A macchina hè principalmente aduprata in sigilli idraulici, sigilli di flange, gomma, plastica, ceramica, grafite, pannelli di gomma-amianto, feltro di aerogel-poliuretano è altri materiali. I prudutti di sigillatura sò stampati, i sigilli speciali anu da esse stampati separatamente, u costu hè altu, u ciculu hè longu, è a precisione ùn hè micca faciule di cuntrullà. U nàscita di l'equipaggiu per cutting seals hà risoltu i prublemi sopra. A tagliatrice pneumatica di coltelli vibranti pò taglià prudutti di sigillatura di alta qualità di ogni sezione trasversale è dimensione, è l'utilizatori finali ponu coglie i prudutti in ogni mumentu, risparmiendu tempu è costi di trasfurmazioni. I prudutti sò largamente usati in l'equipaggiu idraulicu è pneumaticu chì necessitanu effetti stretti di sigillatura, cum'è l'automobile, i supporti minieri, è a machina di custruzzione.

Cutter/Cutter oscillante

5. Automotive internu: U cutting machine vibrating cutting machine / cutting machine prupone una suluzione piena-copertura taglio integrata di differente esigenze taglio è differente materiali di taglio in l 'industria internu automobile. I prudutti di taglio includenu stuoie di pavimentu cumpletamente chjusu è tappetini di pavimentu grande. , cuscinetti di anelli di filu, coprisedili di vittura è altri materiali flessibili.

6. Imballaggio di publicità: a macchina di taglio / macchina di taglio di coltelli vibranti furnisce una suluzione cumpleta per l'industria di publicità, soprattuttu adattata per u processu di carta PP, KT board, Chevron board, stickers, carta ondulata, carta di favo è altri materiali, è ponu esse cunfigurati cù alta A fresa di fresa di velocità hè aduprata per a trasfurmazioni di materiali duri cum'è pannelli acrilichi è aluminium-plastic. Dopu avè aghjustatu un modulu di alimentazione automatica, pò esse realizatu a produzzione automatizata à tempu pienu.

7. Altre industrii: Oscillating cutting machines / cutting machines sò largamente usati in l'industrii glubale non-metallu, cum'è scarpi, sacchetti, mudelli d'aria, sporting goods, ghjoculi, energia di u ventu, pruvista medica, etc. - in una suluzione.

U cuteddu vibratore / cutter vibrerà su è giù quandu si taglia, decine di millaie di vibrazioni per minutu, simili à u principiu di una lama di sega, ma ùn ci sò micca denti di sega, ùn si pruduce micca polvere, è u cuteddu vibrante pò esse. rimpiazzà liberamente a testa di cutter. Sicondu i diversi materiali, Pudete sceglie da cutters tondi, cutters half-cut, cutters drag, cutters bevel, fresa, è di più.

 https://www.chinatopcnc.com/162518252125-auto-feeding-digital-fabric-synthesis-genuine-leather-sofa-cover-knife-taglio-machine-apparel-textile-machinery.html

1676442722991

pro (3)pro (2)alicdn_conew1

_20220303085937


Tempu di Postu: Feb-21-2023
Chat in ligna WhatsApp!
Amy