Chì gasu hè utilizatu per a macchina di taglio laser in fibra, ossigenu o nitrogenu?

d972aao_conew1 - 副本

Chì gasu hè adupratu per a macchina di taglio laser in fibra , ossigenu o nitrogenu?

Perchè aghjunghje gasu ausiliari quandu a macchina di taglio laser in fibra taglia materiali metallici? Ci sò quattru mutivi. Unu hè di pruvucà u gasu ausiliari à reagisce chimicamenti cù u materiale di metallu per aumentà a forza; u sicondu hè di aiutà l'equipaggiu sguassate a slag da a zona di tagliu è pulisce u kerf; u terzu hè di rinfriscà l'area adiacente di u kerf per riduce a zona affettata da u calore. taglia; U quartu hè di prutege a lente di focu è impedisce chì i prudutti di combustione contaminanu a lente otticu. Allora chì sò i gasi ausiliarii cumunimenti usati in i machini di taglio laser in fibra? L'aria pò esse usata cum'è gas ausiliari?

Quandu a macchina di taglio laser di fibra hè tagliu di metalli magre, trè tippi di gasi, nitrogenu, ossigenu è aria, ponu esse selezziunati cum'è gasi ausiliari. E so funzioni sò i seguenti:

Nitrogenu: Quandu si taglianu platti culurati, cum'è l'acciaio inox o l'aluminiu, u nitrogenu hè sceltu cum'è gasu ausiliariu, chì pò ghjucà un rolu à rinfriscà è prutegge u materiale. Quandu s'utilice, a seccione di u metale cut hè più brillanti è l'effettu hè bonu.

L'ossigenu: Quandu si taglia l'acciaio di carbone, l'ossigenu pò esse usatu, perchè l'ossigenu hà a funzione di rinfriscà è accelerà a combustione è accelerà u taglio. A velocità di taglio hè a più veloce di tutti i gasi.

Aria: Per risparmià i costi, pudete aduprà l'aria per cutà l'acciaio inossidabile, ma ci sò sottili burrs nantu à u reversu, solu sabbiate cù carta vetrata. Vale à dì, quandu a macchina di taglio laser fibre hè taglio certi materiali, aria pò esse sceltu cum'è u gas ausiliari. Quandu si usa l'aria, deve esse sceltu un compressore d'aria.

Tuttavia, i sperti di taglio laser ricumandenu, per esempiu, una macchina di taglio laser in fibra di 1000 watt. L'acciaio di carbone 1mm è l'acciaio inox hè megliu tagliatu cù nitrogenu o aria, l'effettu serà megliu. L'ossigenu brusgiarà i bordi, l'effettu ùn hè micca ideale. 

 


Tempu di post: 15-novembre-2021
Chat in ligna WhatsApp!
Amy