Analisi di a necessità di u servomotore di a macchina di incisione in legnu cù riduttore

减速机-1

L'usu di u riduttore hè assai necessariu per a macchina di gravure CNC chì hè stata equipata cù un servomotore. I seguenti Dadi CNC analizà a necessità di u servomotore cù un riduttore da sei aspetti:

1. U funziunamentu di CNC woodworking machine à incisione hè generalmente pisanti è d'alta precisione: hè carattarizatu da chì u torque necessariu per spustà a carica hè spessu assai più cà a capacità di torque di u servomotore stessu. Stu prublema pò esse risolta in modu efficace aumentendu u torque di output di u servomotore attraversu un riduttore.

2. Aumenta u torque: U metudu di aumentà u torque di output pò esse direttamente aumentà u torque di output di u servomotore, ma stu metudu ùn solu micca bisognu di l'usu di un servomotore caru è d'alta putenza, u mutore deve avè una struttura più forte. , è l'aumentu di u torque hè pusitivu. In cunfrontu cù l'aumentu di u currente di cuntrollu, l'usu di un driver relativamente grande in questu tempu, l'aumentu di e specificazioni di cumpunenti elettronichi di putenza è l'equipaggiu elettromeccanicu cunnessu, aumenterà ancu assai u costu di u sistema di cuntrollu.

3. Aumentà l'efficienza di l'usu: In teoria, l'aumentu di u putere di u servomotore hè ancu un modu per aumentà u torque di output. A densità di putenza di u servo sistema pò esse aumentata duie volte aumentendu a vitezza di u servomotore duie volte, è ùn ci hè bisognu di aumentà u drive è altri sistemi di cuntrollu. E specificazioni di i cumpunenti, vale à dì, ùn hè micca necessariu un costu supplementu. Questu hè bisognu di a cumminazzioni di un riduttore planetariu per ottene u scopu di aumentà u torque. Per quessa, u sviluppu di servo motors high-putere deve esse cumminati cù l 'usu di reducers, piuttostu cà omessi.

4. Improve u funziunamentu: Hè capitu chì l'impropriu matching di l'inerzia di carica hè unu di i mutivi più grande per l'inestabilità di u servo control. Per una grande inerzia di carica, u quadru inversu di u rapportu di riduzzione pò esse usatu per aghjustà a megliu inerzia di carica equivalente per ottene a megliu risposta di cuntrollu. Allora da stu puntu di vista, u riduttore planetariu hè u megliu match per a risposta di cuntrollu di l'applicazioni servo.

5. Aumentà a vita di serviziu di l'equipaggiu: U riduttore planetariu pò ancu risolve in modu efficace l'attenuazione di e caratteristiche di cuntrollu di bassa velocità di u mutore. Perchè a cuntrullabilità di u servomotore pruvucarà un certu gradu di attenuazione per via di a diminuzione di a velocità, hè sopratuttu faciule per vede a stabilità di l'acquistu di u segnu è u cuntrollu di l'attuali à bassa velocità. Dunque, l'usu di un riduttore pò fà chì u mutore hà una velocità più alta.

6. Reduce u costu di l'equipaggiu: Da un puntu di vista di u costu, assumendu chì un servomotore 0.4KW AC hè utilizatu cù un driver, custarà una unità di costu di l'equipaggiu, è un servomotore 5KW AC cù un driver deve costà 15 unità di costu, ma se un servomotore è un driver di 0.4KW sò utilizati, Cù un set di riduttori, pò ottene i costi di l'unità di 15 sopra citati, risparmiendu più di 50% in i costi operativi.

 


Tempu di post: 11-May-2021
Chat in ligna WhatsApp!
Amy