CNC Router 1010/1212/1218/1224 Mini caratteri luminosi, scolpite u mondu, illuminate u mondu!

https://www.alibaba.com/product-detail/1212-small-cnc-wood-carving-router_1600238384690.html?spm=a2747.manage.0.0.221771d2oqjex7

Crede chì pudete illuminà u mondu? Iè, ùn ne aghju dubbitu!

Cumu a macchina di incisione di publicità face mini caratteri luminosi? 

1. Fate i fugliali urdinatori, mudificate è scrive cù u software CDR, è scrive in funzione di a dimensione vera di 1: 1. Nutate bè chì i gesti ùn devenu micca troppu chjuchi. Hè garantitu di pudè mette in un modulu LED relativamente chjucu (una striscia LED relativamente chjuca hè 5mm)).

2. Sceglite u materiale. U materiale acrilicu polimericu impurtatu adupratu in i mini caratteri luminosi hà u vantaghju di esse liscia è liscia. Attrezzatura di produzione: Pone i materiali di e specificazioni richieste nantu à a macchina per incisione mini-caratteri, è dopu ligate i fugliali cumpletati à a macchina per incisione è cuminciate à travaglià. Attualmente, a macchina per incisione mini-caratteri prufessiunale hè assai liscia è liscia quandu si taglia l'acrilicu, è l'anguli di i caratteri sò trattati senza intoppi.

3. A gravura di i mini caratteri luminosi si compie in parechje tappe: (1) Slotting à u fondu di u caratteru; (2) U latu avversu di u caratteru; (3) U fronte hè tagliatu; (4) Tagliate u piattu di fondu;

4. Pulite dopu l'incisione cù una macchina di incisione mini-caratteri prufessiunale, è installate a fonte di luce LED preparata di grande luminosità in a zona slottata di a parolla.

5. Dopu chì i passi sopra sopra sò compiuti, incapsulate queste parti, è poi spruzza u vostru culore di vernice preferitu à u latu, è dopu asciugà, fate in un mini artigianatu luminosu cumpletu.

Recentemente, sempre di più in più industrie utilizanu macchine per incisione di u travagliu di u legnu. U mercatu di e macchine per incisione hè sempre più grande. Hè una sfida è una opportunità. Cogli l'occasione per ghjunghje vi.

DIDI CNC vi ponu furnisce eccellenti macchine di incisione di publicità , è pudete furnisce u megliu serviziu di u mondu cù router cnc, illuminate i ragazzi di u mondu!

 


Tempu di posta: Mar-29-2021
Chat in ligna WhatsApp!
Amy