Manutenzione di a macchina Router CNC

U mantenimentu di a macchina di taglio è incisione Router CNC include i seguenti aspetti:

1. Verificate prima di inizià ogni ghjornu; cume: sì a linea di cumunicazione, a linea di u mutore, a linea di optocoppiatore sò sciolti, è sì a tensione du hè stabile; poi accende a putenza di a macchina, faci operà a macchina per spustà avanti è avanti duie volte, è cumincià u travagliu.

2. Pulite u sensore (optocoppiatore, interruttore di prossimità) per prevene chì a polvere, a polvere è l'oliu si appicchinu à u sensore, affettendu a so sensibilità o causendu falsi tocchi.

3. Pulite a polvere è i detriti nantu à a rota esposta (asta lucidata), è pulite cù oliu di mutore n ° 2, è aghjunghjite burru o grassu di basa di litiu n ° 2 dopu a pulizia.

4. Dopu chì u travagliu di a ghjurnata hè compiu, prima cacciate u cultellu di scultura è lasciate chì u mandrinu di u mandrinu è a noce di serratura sianu in un statu rilassatu. Questu hè utile per allargà a vita di serviziu di u mandrinu mandrinu. Dopu cuminciamu à pulisce a superficia di u travagliu, chì pò esse pulita cun una spazzola; nutate chì di solitu hè megliu à ùn accatastà tutti i detriti nantu à a superficia di travagliu per evità a deformazione di a piattaforma.

5. A macchina di gravure di u fustu raffreddatu à acqua deve assicurà chì l'acqua di raffreddamentu sia pulita è a pompa d'acqua funziona normalmente. U mutore di u mandrinu raffreddatu à acqua ùn deve mancà d'acqua. L'acqua di raffreddamentu deve esse rimpiazzata regolarmente per impedisce chì a temperatura di l'acqua sia troppu alta. Serbatu d'acqua.

6. Move a testa di a macchina à a posizione inferiore sinistra o inferiore destra per prevene a collisione, è poi tagliate a putenza; ùn tirate mai a spina quandu a putenza hè accesa.

7. Manutenzione di a macchina per incisione quandu ùn hè micca usata per un bellu pezzu: Quandu a macchina per incisione ùn hè micca usata per un bellu pezzu, deve esse alimentata 1-2 volte à settimana, in particulare durante a stagione di pioggia quandu l'ambiente relativamente umidu. Lasciate corre a macchina incisa per circa un'ora. U calore generatu da i cumpunenti elettrichi hè adupratu per dissipà l'umidità in u sistema di cuntrollu numericu per assicurà a prestazione stabile è affidabile di i componenti elettronichi.

8. Mantenimentu di l'inverter: L'inverter hè statu debugged prima di abbandunà a fabbrica. Hè pruibitu di debug è cambià u filatu in modu privatu per impedisce chì u mutore o l'inverter sianu danneggiati per via di errori di input di dati.

9. Pulite regularmente u dissipamentu di calore è u sistema di ventilazione di a scatula di circuiti. Per piacè verificate regolarmente se i ventilatori di a scatula di cuntrollu elettricu funzionanu currettamente. Aduprate un aspiratore per pulisce regolarmente a polvere in a scatula di controllo elettricu. Verificate se e viti di terminale sò allentate per assicurà a sicurezza è l'affidabilità di u circuitu. usu.

10. A porta di a scatula di cuntrollu elettricu deve esse aperta u menu pussibule, è hè pruibitu d'apre a porta. Durante a gravure, ci saranu polvere, schegge di legnu o polvere di metallu in l'aria. Una volta chì cadenu nantu à u circuitu o u dispositivu elettronicu in a scatula di cuntrollu elettricu, hè faciule da causà cumpunenti. A resistenza d'isolamentu trà i dispositivi diminuisce, ancu causendu danni à i cumpunenti è à i circuiti.

11. Verificate regularmente se e viti di ogni parte di a macchina sò allentate.

12. Mantenimentu di a pompa di u vacuum:

A. A maglia di filu in u portu d'aspirazione di a pompa d'aria in circulazione d'acqua hè aduprata per prevene chì e particelle di polvere straniera entrinu in u corpu di a pompa. Stu filtru deve esse tenutu sempre pulitu per evità l'ingorghi è riduce a velocità di pumping. Quandu a pompa ùn hè micca in usu, deve esse alimentata ogni pochi ghjorni. Minuti per prevene u corpu di a pompa da ruggine lunghe è incapace di operà nurmalmente.

A pompa à vuote B Tongyou deve ancu allentà a noce d'ala è caccià l'elementu di filtru di carta per pulisce u schermu di u filtru regolarmente cù gas à alta pressione. Se l'elementu filtrante si trova pocu ventilatu o dannighjatu, deve esse rimpiazzatu à tempu. Un fucile à oliu à alta pressione pò esse adupratu per lubrificà ogni cuscinettu secondu a lunghezza d'usu.

13. Operà strettamente in cunfurmità cù l'istruzzioni per l'usu è rispettà i regolamenti d'usu sicuru.

E macchine per incidere sò vive cum'è l'omu. Per tene tutte e parti di a macchina di gravure in boni cundizioni, hè assai impurtante insistere nantu à una manutenzione regulare. In questu modu, parechji guai nascosti ponu esse eliminati in u bud è impediscenu l'occorrenza di accidenti viziosi. L'operatori devenu sviluppà una bona abitudine di manutenzione frequente di l'attrezzatura aduprata!

Emily Qin

WhatsApp / wechat: 008615966055683

E-mail: emily@chinatopcnc.com

https://www.chinatopcnc.com/dadi-cnc-router-machine-1325-with-aluminum-t-slot-table-2.html

 


Tempu di posta: Dic-01-2020
Chat in ligna WhatsApp!
Amy