Cumu sceglie u fustu di a macchina di u router CNC?

主轴

1. Macchina per incisione publicitaria:

l'ughjettu di gravure hè un materiale relativamente dolce, dunque a putenza di u mandrinu di a macchina di gravure publicitaria pò esse in 1.5kw-3.0kw. Se sceglite questu modu, pudete uttene u scopu di l'incisione è risparmià costi.

2. Macchina per gravure di u travagliu di u legnu:

U mutore di u mandrinu di a macchina di gravure per u travagliu di u legnu pò esse sceltu secondu a durezza di u legnu da trattà. A so putenza hè generalmente intornu à 2.2kw-4.5kw. Sta cumminazione hè ancu a più ragiunevule.

3. Macchina per incisione di petra:

A putenza di u mandrinu di a macchina di gravure di petra aduprata da u fabricatore deve esse scelta secondu a durezza di a petra da trasfurmà, chì hè relativamente alta, generalmente intornu à 4,5kw-7,5kw, è u mutore di u mandrinu u più adupratu hè 5,5kw

4. Macchina di scultura in Giada:

A putenza di u mutore di l'arburu principale di a macchina di scultura in giada hè generalmente 2.2kw-3.0kw per via di u so picculu lettu.

In generale: materiali duri, trasfurmazioni di grande volume di tagliu, aduprate alta putenza; materiali morbidi, picculu trasfurmazioni di volumi di tagliu, aduprate poca putenza. Benintesa, generalmente parlendu, hè megliu avè un putere più altu dopu avè soddisfatu a dumanda. U cunsumu d'energia attuale di u mutore hè in relazione cù a carica, dunque per u fustu di a macchina di gravure, sottu à listessa carica, u cunsumu di putenza attuale di u fustu più grande ùn hè micca assai diversu. Tuttavia, à causa di u grande pesu di u rotore è di a dimensione di u cuscinettu, a velocità massima generale di a putenza più grande serà inferiore à quella di a più chjuca. Dunque, prima di selezziunà u fusu, hè necessariu chiarisce a velocità massima necessaria per u materiale di trasfurmazione.

Sollievu di u travagliu di u legnu:

Sottu 15mm, generalmente 1.5kw

Generalmente sceglite 2.2kw per più di 20mm

Sceglite 3.0kw per una tavola nantu à 30mm

 

Emily Qin 

WhatsApp / wechat: 008615966055683

E-mail: emily@chinatopcnc.com


Tempu di pubblicazione: 16 ottobre 2020
Chat in ligna WhatsApp!
Amy