Cumu sceglite e lame di a macchina per router CNC in pietra? Guida à l'Utilizatori di Macchine per Incisione in Pietra

750-750 模板 5_ 副本 _ 副本

Lame di Macchine Router CNC in Pietra per a guida di l'utente:

1. Per u tagliu acrilicu di a macchina di gravure in pietra, si consiglia una fresa à spirale à un tagliu. Hè carattarizatu da una trasfurmazione senza fumu è inodore, rapidità rapida, alta efficienza, micca appiccicosa, veramente rispettosa di l'ambiente, è u so prucessu di fabricazione speciale garantisce a trasfurmazione di l'acrilicu Senza burst, mudellu di coltellu assai finu (o ancu senza mudellu di cultellu), lisciu è superficia liscia. A superficia machinata hà bisognu à ottene un effettu smerigliato. Hè cunsigliatu di aduprà una fresa à spirale à tre taglii à doppiu tagliu.
2. Per a trasfurmazione di tagliu di a tavola di densità di a macchina di gravure in pietra (per a publicità di l'apertura di muffa), hè raccomandata una fresa à spirale di grande dimensione à doppiu tagliu. Hà dui flauti di chip d'alta capacità è un cuncepimentu à doppiu tagliu, chì hà una bona funzione di rimozione di chip. , Rializza ancu un bonu equilibriu di strumenti. Quandu si tratta di tavule di densità media è alta densità, ùn diventa micca neru, ùn fuma micca, è hà e caratteristiche di una longa vita di serviziu.
3. Per taglià a piastra di alluminiu di a macchina di gravure in pietra, si consiglia di aduprà una fresa speciale in alluminiu à una lama. Nisunu attaccatu à u cultellu durante a trasfurmazione, velocità veloce è alta efficienza.
4. Per taglià senza bavure nantu à a cima è u fondu di a macchina di gravure in petra, si raccomanda di usà taglierini à doppiu tagliu, à doppiu tagliu.
5. Per a gravure metallica di a macchina di gravure in petra, hè cunsigliatu un coltellu tagliente à doppiu tagliu, à doppiu tagliu, à scanalatura dritta à fondu piattu.
6. U cultellu di scultura 3D di a macchina di scultura in petra hà una alta concentricità è un tagliente tagliente, chì pò esse adupratu per a trasfurmazione di scultura 3D di precisione.
7. Hè cunsigliatu di aduprà frese prismatiche per tavule ad alta densità è di legnu solidu per macchine per incisione di petra.
8. Per a trasfurmazione di tavule è di stecca multi-stratu di a macchina di gravure di petra, hè raccomandata una fresa à doppiu tagliu di cannula dritta.
9. Per una piccula trasfurmazione di precisione di sollievu cù una macchina per incisione in petra, hè cunsigliatu un cultellu di incisione à fondu tondu.
10. Per a trasfurmazione di grandi rilievi prufondi di sugheru, MDF, legnu vergine, PVC, è acrilicu per a macchina per incisione di petra, si consiglia una fresa à sfilata spirale à una sola punta.
11. L'effettu di l'usu di u cutter inferiore di a macchina di gravure in pietra, a superficie superiore di u pruduttu trasfurmatu hè liberu di bavure, è ùn ci hè micca deformazione durante a trasfurmazione.
12. A fresa in acciaio à tungstenu hè raccomandata per a fresa di trasformazione di stampi metallici di a macchina per incisione di petra, a superficie hè placcata in titaniu neru purpurinu è duru.
13. Hè cunsigliatu di aduprà un cultellu di scultura in diamante per a scultura in specchiu acrilicu di a macchina di scultura in pietra.
14. Hè cunsigliatu di aduprà frese multi-strisce per a trasformazione approssimativa di pannelli di particelle nantu à macchine per incisione in pietra.

EmilyQin

Whatsapp / wechat: 008615966055683

E-mail: emily@chinatopcnc.com

pietre bbb4a_conew111250552729587_conew1


Tempu di pubblicazione: 01-09-2020
Chat in ligna WhatsApp!
Amy