Luttendu, vinceremu !

A partesi di Ghjinnaghju 2020, una malatia infettiva chjamata "Novena Pneumonia da Infezzione da Coronavirus" hè accaduta in Wuhan, Cina. L'epidemie hà toccu u cori di e persone di tuttu u mondu, in faccia à l'epidemia, i populi chinesi in cima è in u paese, sò attivamente cumbattendu l'epidemie, è sò una di elle.

A nostra cumpagnia hè situata in Jinan, da Wuhan dritta distanza di circa 840 chilometri. Finu à ora, 41 persone in a cità sò stati cunfirmati infettati, 13 persone sò state guarite è liberate da l'uspidale, è nimu ùn hè mortu. Per cuntrullà a diffusione di l'epidemia, in risposta à l'appella di u guvernu naziunale, Wuhan hà pigliatu e misure di prevenzione è di cuntrollu rari di u mondu, una super cità di più di 10 milioni di persone hè chjusa! A nostra cità currettamente currispondente, hà pigliatu misure forti per piantà a diffusione di u virus. A festa di Primavera hè allargata; ognunu hè cunsigliatu per ùn surtite è stà in casa; a scola hè ritardata; tutti i partiti si sò piantati ... Tutte e misure sò state dimustrate tempestive è efficaci. A partesi di u 3 di Marzu di u 2020, ùn ci sò stati detti novi casi di infezzione in a nostra cità.

In quantu una impresa rispunsevule, da u primu ghjornu di u scoppiu, a nostra sucetà piglia a risposta attiva à a sicurità di tutti l'impiegati è a salute fisica in primu locu. I dirigenti di a Cumpagnia attribuiscenu una grande impurtanza à ogni dipendente registratu in u casu, preoccupatu per a so cundizione fisica, a situazione di riserve di materie viventi di quelli sott'à a quarantena di casa, è avemu organizatu un squadra di vuluntarii per ogni ghjornu di disinfetta a nostra fabbrica ogni ghjornu, per mette un segnu d'avvisu. in l'uffiziu ancu in u locu impurtante. Ancu a nostra cumpagnia hè dotata di un termometru è disinfettante speciale, sanitizatore di mani è cusì. Attualmente, a nostra sucetà più di 100 impjegati, nimu ùn hè infettatu, tuttu u travagliu di prevenzione di l'epidemie continuerà.

Facemu extra nantu à a sterilizazione. 2:54 pm ET, 27 di Ghjennaghju di u 2020, a doctora Nancy Messonnier, direttrice di u Centru di i Stati Uniti per u Controlu è a Prevenzione di Malattie di u Centru Naziunale per Immunizazione è Malattie Respiratorie, hà dichjaratu chì ùn ci era alcuna evidenza chì u novu coronavirus puderia esse trasmessu à traversu i beni impurtati, CNN. riportatu.

A nostra cooperazione continuarà ancu, tutti i nostri culleghi saranu pruduzzione efficiente dopu a ripresa di u travagliu, per assicurarà chì qualsiasi ordine ùn hè micca allargatu, per assicurà chì ogni pruduttu pò esse di alta qualità è di prezzu eccellente. Stu focu, ma ancu lascià i nostri più di 100 dipendenti unità senza precedente, ci piace a famiglia per amassi, cunfidendu è aiutanu à l'altri, cremu chì questa unità fora di a forza di cummattimentu, serà u sviluppu futuru di a nostra forza motrice efficace.
Aspettate più scambii è cuuperazione cun voi!

 EmilyQin 

WHatsapp/wechat: 008615966055683

E-mail: emily@chinatopcnc.com

 


Tempu di Postu: Mar-03-2020
Chat in ligna WhatsApp!
Amy