Currettu cù u modu di a macchina di incisione in petra

1_ 副本

(1) Ambiente di travagliu

A macchina di incisione in petra hè un equipamentu meccatronica d'alta tecnulugia, chì hà certi requisiti per l'ambiente di travagliu. (Whatsapp: 008615966055683)

1. Evite l'apparecchiatura chì affetta seriamente a trasmissione di i segnali di a macchina per incisione, cume l'elettricità forte è u forte magnetisimu. Cum'è: saldatrice elettrica, torre di lanciamentu, ecc.

2. Aduprate una alimentazione à trè core per assicurà una bona messa à terra di a macchina di gravure è riduce l'interferenze.

3. A tensione hè necessariu per esse stabile per evità grandi fluttuazioni, è hè megliu aduprà un stabilizatore di tensione.

4. A macchina ùn deve micca travagliatu per un bellu pezzu in un ambiente forte àcitu o alkali.

(2) Mantenimentu è mantenimentu

E macchine per incisione sò aduprate soprattuttu in l'imprese di trasfurmazione, è a trasfurmazione produce più polvere è polvere. Dunque, fate attenzione à mantene a macchina di gravure è à mantene a macchina di gravure. Attenti à tene pulite è lubrificate a vite di piombu, a rotaia di guida è altri cumpunenti durante l'usu, è pulite pianamente a polvere è aghjunghjite oliu à i cumpunenti di trasmissione; L'operatori di macchine per incisione Jinan devenu pulisce è aghjunghje oliu à tempu, è hè strettamente pruibitu di tappà è staccà.

(3) Utilizazione di u software

A macchina di gravure hà numerosi prugrammi di gravure dispunibili. Cum'è: Incisione Wentai, Casmate-pro, Caxa, Mastercam, Artcam, Smartcam, Type3, etc.

(4) Problemi di trasfurmazione

1. A razionalità di a tecnulugia di trasfurmazione

Oltre à contà nantu à a macchina di incisione per assicurà a precisione di trasfurmazione, a tecnulugia di trasfurmazioni ragionevuli hè ancu assai impurtante. Per assicurà l'accuratezza di l'elaborazione, fate attenzione à a razionalità di a tecnulugia di trasfurmazione. (WeChat account emy860416)

2. Utilizazione di l'uttellu

A precisione di lavorazione hè influenzata da u prucessu di fabbricazione è a precisione di u strumentu stessu. Dunque, per piacè selezziunate un strumentu adattatu per a trasfurmazione quandu si tratta.

3. Operatore

A competenza è u sensu di responsabilità di l'operatori anu ancu un impattu enorme nantu à a precisione di lavorazione. I requisiti di l'operatore di u cliente è una basa operativa di computer. Durante u prucessu di furmazione, duverete esse capace à sceglie diverse velocità di incisione è aduprà diversi strumenti per diversi materiali. Questu aspettu richiede spessu sperienza è maestria. Hè benefiziu per allargà a vita d'usu di a macchina è di i taglierini.

 

 


Tempu di pubblicazione: 02-09-2020
Chat in ligna WhatsApp!
Amy