Solution of laser condensation in summer

I lenei taimi, e i le taimi o le vaitaimi Meng Xia, pe a faateleina ai le faititili, le timu soo ma le siosiomaga susu faigofie e mafai ona taitai atu ai i le totoʻoga i le leisa, ua faapea ona faaitiitia ai le faatinoga o le leisa ma e mafai ona faaleagaina. Le auala e foia ai le aafiaga matautia o totoʻoga leisa? Mea e tatau ona totogi gauai atu i le faaaogaina o lasers i le taumafanafana

1. pe afai ua maualalo le vevela cooling nai lo le vevela i totonu o le siosiomaga leisa, o le vai a precipitate i le modules eletise ma opitika pe afai o le cooling vevela maualalo ifo nai lo i le siosiomaga leisa. Fofo: ua fautuaina e configure a ea-conditioner eseese mo lasers.

2. aloese totoʻoga totonu ma fafo o lasers malulu ea.

Afai e leai se tafe le vai, e leai se mataupu. Afai ei ai se aofaiga tele o opeopea lopa ma stains vai i le leisa, a lē - siosiomaga galuega totoʻoga mo le leisa i le ea e tatau ona faavaeina malulu.

3. aloese mai le aafia o le ulu machining

E fautuaina e tatau ona faaopoopo le evaporator le va o le kasa puna ma le ulu gaosi ia latalata i le vevela o le kesi i le vevela ambient ma faaitiitia ai le tulaga lamatia o totoʻoga.

4. ona totoʻoga o se aafiaga matautia faaletino faamoemoega, e talafeagai ona faamanatu atu ia te outou lava pe a faaaogaina le leisa, e tatau ai ina ia faaitiitia ai le vevela o le eseesega i le va o le faagaoioia siosiomaga ma le cooling vevela o le leisa.


Post time: Aug-03-2018
WhatsApp Online talatalanoaga!
Amy